FANDOM

Rosland

Lipp 1

Vapp 1

Nimi Rosland
Täisnimi Roslandi demokraatlik vabariik
Pealinn Madruse
Räägitav(ad) keel(ed) Eesti, Inglise
Demograafia
Inimarv 534,000
Demonüüm Roslandlased
Riigikogu
President Villem Hiiu
Asepresident Sirel Kaas
Peaminister Geoff-Kristjan Vihm
Muud
Riigihümn Rosland, meie riik
Rahatäht Roslandi kroon
Ajatsoon GMT+1
Interneti TLD .rs
ISO 3166-1 ROS
Telefonikood +352
Kaart osad

Rosland on demokraatlik vabariik, mis asub peaaegu täpselt Suurbritannia ja Skandinaavia vahel. See koosneb neljast saarest, millest suurimal asub pealinn Madruse. Hetkel on Roslandi president Villem Hiiu, asepresident Sirel Kaas ja peaminister Geoff-Kristjan Vihm. Suuruse tõttu asub Roslandis 534,000 inimest, peamiselt eestlased ja šotlased.

GeograafiaEdit

Rosland asub umbes täpselt Suurbritannia ja Skandinaavia vahel.

AjaluguEdit

Viikingid avastasid riigi 1040 aastatel. Sõites Taanist Inglismaale tekkis merel torm, ning laev kaotas purjed. Mitmed viikingid surid nälga enne Roslandile jõudmist, ja viiking Theodor kirjutas kroonikasse oma retkest uuele maale.

Kui kroonikad avastati aastatel 1420 Skandinaaviast, hakkasid mütoloogid ja geograafid mõtlema kus see saar asub. Uue saare avastamise kohta räägiti mitu nädalat ajalehtedes, kuni lugu tuhmus.

Aastatel 1550 võtsid geograafid ette uurimisretke, et lõpuks teada saada selle saare asukoht. Purjelaev "Tume Viiking", üks laev mis oli nimetatud selle operatsiooni aluse järgi, leidis saarestiku, ning peale seda kuulutati see tõeliseks saareks. Mitmed kartograafid ei suutnud aastatepikkust kaardistamist uuesti teha, ja vaid mõned uued töölised tegid kaarte kus oli ka märgitud Roslandi asukoht.

Aastal 1640 kuulutati saarele uus nimi. See muudeti "Viikingite Saarest" Roslandiks, kuningas Rosland II järgi, kes siis saare üle juhtimise võttis ja kuulutas selle oma saareks. Peale Rosland II järgnes suur rida juhte kuninglikus peres.

Alles aastal 1873 kuulutati, peale Bernard III surma, Rosland vabariigiks, mida hakkas juhtima diktaator Griedfrich von Villem ja nii edasi peale teda aastani 1899, mil Eestimaa ründas saart, ning sellest sai eestlaste oma riik, demokraatlik vabariik. Esimeseks presidendiks sai Benjamin Meel.